Adlandırma
Adlandırma-şirkətin və ya məsulun adını hazırlamaq prosesidir. Bu ad altında brend və ya məhsul qeydiyyata alınır və bazara çıxarılır. Adlandırma üçün ən vacib faktor orjinallıq və sadəlikdir, potensial müştəri onu asanlıqla yadda saxlamalıdır.

Peşəkar adlandırma

Yalnız "gözəl" bir ad deyil, güclü bir marketinq və reklam vasitəsi rolunu oynayacaq "kommersiya baxımından uğurlu" bir ad əldə etmək üçün peşəkar adlandırma lazımdır. Düzgün formalaşdırılmış ad, rəqabətdə fərqlənməyinizə, potensial istehlakçıların diqqətini çəkməyinizə, müsbət imic yaratmağınıza və yaxşı bir nüfuz qazanmanıza kömək edəcək və bu, şübhəsiz ki, firavan və gəlirli bir işə səbəb olacaqdır.

Şirkətin adının yaradılması

Bugünkü rəqabətli bazarda şirkətin, məhsulun və ya xidmətin yaxşı adı, şirkətin bazara çıxarılmasında və işinin daha da inkişaf etdirilməsində əsas rol oynayır.

Mal və xidmətlər üçün adın yaradılması

Alıcı ilə məhsul arasındakı əsas ünsiyyət məhsulun adıdır. Məhsulun adını düzgün yaratmaq üçün bazarı və potensial alıcıları təhlil etmək, həmçinin şirkət haqqında mümkün qədər çox məlumat toplamaq lazımdır.
Mövqeləşdirmə strategiyası
Bazarı dərindən araşdırırıq, birbaşa və dolayı rəqibləri təhlil edirik, semantik ərazini müəyyənləşdiririk və gələcək brendin yerləşdirilməsi variantlarını təklif edirik.
Ad axtarışı
Adlandırma prosesində, sonradan 7 obyektiv meyarla ölçülən 50 -dən 500 -ə qədər ad variantı üzərində işləyirik: unikallıq, konsepsiya, yaddaqalanlıq, harmoniya, emosional mesaj, ərazi.
Qeydiyyat
Seçiminizi etdikdən sonra, ərizə hazırlamaqdan əmtəə nişanı sertifikatı alana qədər bütün prosesi müşayiət edirik.
Sualınız qaldı?
Məlumatları doldurun Biz sizinlə əlaqə saxlayacağıq
Name
Email
Phone
Ad
Telefon
email
Şərh
Спасибо, Ваша заявка отправлена!
Sifarişiniz qeydiyyata hazırdır
Личный кабинет
Sifariş tarixçəsinə, poçt siyahısının idarə edilməsinə, qiymətlərinizə və daimi müştərilər üçün endirimlərə və s.
Ваш логин
Ваш пароль